0000360600 |
V Jornada de Formació del Professorat Especialista que imparteix ensenyaments esportius de règim especial |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
7/9/2020 - 25/9/2020 (20 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 07/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
REQUISITS PREVIS:
Ser professor del bloc específic d'ensenyaments esportius del centres públics que imparteixen ensenyaments esportius
DESCRIPCIÓ
Curs on line, però que es complementarà amb dos sessions en videoconferència , per tal que es faci una presentació general i una d'aclariments i dubtes
|
| |
Objectius |
1.-Millorar els recursos pedagògics del professorat dels cicles d'ensenyaments esportius de règim especial del bloc específic
2.-Conèixer el concepte d'avaluació de competències aplicat als ensenyaments esportius
|
| |
Continguts |
Programa / Continguts:
Continguts
1) Avaluació competencial (10h on line)
a) Relacionar els elements curriculars competencials amb l’avaluació.
b) Reflexionar sobre el rol de l’avaluació en un currículum competencial.
c) Identificar estratègies i instruments per a l’avaluació formativa i formadora.
d) Aplicar a l’aula el disseny d’una activitat d’avaluació competencial.
e) Valorar al moodle l’aplicació de l’activitat competencial a l’aula
f) Concepte d’avaluació competencial
g) Relació-vinculació amb la programació didàctica i els resultats d’aprenentatge-objectius didàctics
2) Estratègies metodològiques (10h on line)
a) La personalització de l’aprenentatge i de les activitats
b) Compartir amb els alumnes (objectius, resultats d’aprenentatge i altres)
c) Utilització de noves tecnologies a l’aula
d) Elaboració de bases d’orientació /Elaboració de rúbriques
e) Disseny d’instrument d’avaluació vinculats als RA
f) Les evidències de l’aprenentatge
g) La coavaluació, l’heteroavaluació, l’avaluació 360º i l’avaluació del procés i del professorat.
|
| |
Observacions |
Es prega a tots els assistents realitzar el Qüestionari de valoració del curs un cop finalitzada l'activitat per agilitzar la tasca de certificació.
|
| |
Formador/a |
Jordi Palatzi Fernandez i Jose Luis Manzano López
|
| |
Avaluació |
Activitats
1) No presencials
a) Tasques penjades al moodle o a un google classroom
b) Realitzar les tasques encomanades al moodle
c) Enviar-les al formadors
d) Feedback per part dels formadors
|
| |
Requisits de certificació |
Fitxa i resolució d’una activitat d’ensenyament/aprenentatge
Tasques de la formació no presencial.
Realització de les activitats proposades per cada formador
|
| |
E-mail |
fpformacio@xtec.cat
|
| |
|
|